Loading...

Επιστροφές – αλλαγές

Επιστροφές – αλλαγές

Στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε την απόλυτη ικανοποίησή σας. Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ευχαριστημένοι από το μέγεθος ή το μοντέλο που παραγγείλατε, μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Η ROSE AND CROWN επιβαρύνεται τα έξοδα της πρώτης αλλαγής της παραγγελίας με υποχρέωση του καταναλωτή να το επιστρέψει στην συνεργαζόμενη εταιρεία Courier (ACS). (εκτός Κύπρου)
Σε περίπτωση που ο καταναλωτής επιλέξει άλλη εταιρεία τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αποστολέα-καταναλωτή.
Διευκρινίζεται ότι, τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση και δεν πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, πλυμένα, τροποποιημένα ή να έχουν υποστεί ζημία και οι ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν θα πρέπει να υπάρχουν, όπως ακριβώς ήταν όταν το παραλάβατε μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται. Θα πρέπει ακόμη να προηγηθεί επικοινωνία μέσω e-mail στο info@roseandcrown.gr για να σας δοθούν οδηγίες και κωδικός επιστροφής. Σε αυτή τη περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το ανάλογο προϊόν που επιθυμείτε (π.χ. μεγαλύτερο μέγεθος), σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας ή το ποσό της αγοράς του συγκεκριμένου προϊόντος πιστώνεται στο λογαριασμό σας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε νέα παραγγελία επιθυμείτε.
Για λόγους υγιεινής κάτω εσώρουχα και μαγιό, δεν επιστρέφονται σε καμία περίπτωση.
Σε κάθε περίπτωση, για οτιδήποτε αφορά την παραγγελία σας, μπορείτε να απευθυνθείτε και να επικοινωνήσετε κατευθείαν μαζί μας στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για ηλεκτρονικές παραγγελίες στο 23330 71919, Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 – 17:00 ή μέσω email στο info@roseandcrown.gr .
Υπαναχώρηση και επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση υπαναχώρησης του καταναλωτή από την αγορά του προϊόντος η εταιρεία ROSE AND CROWN δεσμεύεται να επιστρέψει τα χρήματα είτε στον τραπεζικό λογαριασμό του καταναλωτή είτε στην πιστωτική κάρτα και κατ’ εξαίρεση και περιπτώσεως μετά από αίτημα του καταναλωτή δύναται η δυνατότητα να υπάρξει πίστωση του ποσού για επόμενη αγορά στον κωδικό του πελάτη. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Ελαττωματικό προϊόν και συσκευασία
Η ROSE AND CROWN κατά την αποστολή της παραγγελίας και την περάτωσή της ελέγχει εξονυχιστικά τόσο το προϊόν όσο και την συσκευασία.
Σε περίπτωση ελαττωματικής ή και κατεστραμμένης συσκευασίας προϊόντος, η εταιρεία υποχρεούται να αντικαταστήσει άμεσα τα προϊόν με έξοδα που επιβαρύνουν την ίδια με ταυτόχρονη υποχρέωση του καταναλωτή επίδειξης της συσκευασίας προς την εταιρείας μας.
Η εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για ελαττωματική ή κατεστραμμένη συσκευασία και καταστροφή του προϊόντος από τη στιγμή που ο καταναλωτής έχει υπογράψει την παραλαβή του από τη συνεργαζόμενη εταιρεία Courier, ACS courier.
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικής συσκευασίας ο καταναλωτής έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει με την εταιρεία για την άμεση επιστροφή του προϊόντος και η εταιρεία έχει την υποχρέωση με έξοδα που επιβαρύνουν την ίδια για την παραλαβή του. Σε διαφορετική περίπτωση η εταιρεία επιφυλάσσεται επί παντός δικαιώματος της για την παραλαβή του προϊόντος.
Στην απίθανη περίπτωση που λάβετε ένα ελαττωματικό ή κατεστραμμένο προϊόν η www.roseandcrown.gr θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να αντικατασταθεί με ένα ίδιο ή παρόμοιο προϊόν χωρίς κανένα επιπλέον κόστος για σας. Θα πρέπει όμως να μας ενημερώσετε με e-mail στο info@roseandcrown.gr για να σας αποστείλουμε οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος καθώς και κωδικό επιστροφής. Εάν το προϊόν πάψει να είναι διαθέσιμο, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με ισάξιο προϊόν κατόπιν συνεννόησης ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα.
Η www.roseandcrown.gr δεν διαθέτει πολιτική εγγύησης. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιαδήποτε ζημιά μπορεί να συμβεί από φυσιολογική φθορά, κακή χρήση και καταστροφή κατά την αφαίρεση των ετικετών.
Για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας Φ.Ε.Π. (φόρμα επιστροφής προϊόντος), η οποία βρίσκεται αναρτημένη στην ιστοσελίδα μας.